SHAKESPEAR QUOTES~

"To be or not to be"



Friday 24 February 2012

naa...lame jek rase...

salam...
dear bloggers...
erm,minggu ni aku rase lame sgt mase na b'lalu...rindu sgt na mcg kwn2...and the most thing,ptang td aku kol mama sebab na  tnyer psal wan...then,mama ckp wan even kalau die sihat pown kemungkinan die akan strok...sian wan...mama mesti sedih...tapi,aku ta nangis tadi mase ckp dgn mama sebab takut mama lagi sedih...mesti wan da tak boleh na b'gurau mcm dloo...and,yg paling t'kilannyer,wan tak  dpt pegi umrah...sian sgt2...tapi,tu la...dah ALLAH SWT tetap kan mcm tuh untuk wan...na wat mcm ner an...redha jek la...mesti mama na duduk kat sg.koyan sebab na jage mak die yg t'cinte...mase dkat hkl ari tuh pown,akulah satu-satunyer cucu wan yg ta nangis...bkn sebab takde perasaan,tapi aku ta nak wan rase sedih....bia la wan rase b'semangat skit walaupon dyie da jdi cmtuh...ok,then,just that...t,aku sambung agi...bye...saper yg bace blog ney,tolong la doakan untuk wan...hope die cepat semboh...amin..wassalam...

1 comment:

  1. Insya-Allah..hope wan awk akn sihat sprti bese k..AMIN~~

    ReplyDelete